Prekių Pristatymas Ir Grąžinimas


DPD pristatymas 1-3 d.d.

Omniva pristatymas 1-2 d.d.

Apie 95% užsakymų yra pristatoma sekančią darbo dieną (įskaitant šeštadienį) jei užsakymas buvo pateiktas iki 18 val.

UAB „FUGA LT“ („mes“ ir „mus“) yra (https://nopedals.eu/) („Svetainė“) operatorius. Pateikdami užsakymą per šią svetainę sutiksite su žemiau pateiktomis sąlygomis. Jos yra sudarytos siekiant užtikrinti, kad abi šalys žinotų ir abipusiai apsaugotų ir nustatytų lūkesčius dėl mūsų paslaugos.

1. Bendrinė informacija

Paslaugos priklauso nuo atsargų prieinamumo. Mes stengiamės išlaikyti tikslų atsargų skaičių mūsų svetainėje, tačiau laikas nuo laiko gali atsirasti atsargų neatitikimas ir mes negalėsime įvykdyti visų jūsų prekių užsakymų. Šiuo atveju mes jums pateiksime esamus produktus ir susisieksime su jumis dėl to, ar norėtumėte sulaukti prekės, kurią užsakėte, atsargų papildymo, ar norėtumėte, kad mes grąžintume pinigus.

2. Siuntimo išlaidos

Siuntimo išlaidos apskaičiuojamos atsiskaitant pagal užsakymo elementų svorį, matmenis ir paskirties vietą. Mokėjimas už siuntimą bus renkamas įsigijus pirkinį.

Ši kaina bus galutinė siuntimo išlaidų klientui kaina.

3. Grąžinimas

3.1 Grąžinimas dėl nuomonės pasikeitimo

UAB „FUGA LT“ mielai priims grąžinimą dėl nuomonės apie prekę pasikeitimo, jei per 14 dienų nuo prekės gavimo gausime prašymą grąžinti, o grąžinama prekė bus originalioje pakuotėje, nepanaudota ir ją bus galima parduoti.

Siuntimas už grąžinimą bus apmokamas klientų sąskaita ir klientas turės pats suorganizuoti siuntimą.

Gavus ir priėmus grąžinimus, grąžinamosios išmokos bus apdorojamos, kad būtų išsaugotas būsimo pirkimo kreditas. Kai tai bus baigta, mes jums apie tai pranešime el. paštu.

(UAB „FUGA LT“) grąžins prekių vertę atitinkančią sumą, tačiau negrąžins jokios sumokėto siuntimo mokesčio.

3.2 Garantijos grąžinimas

UAB „FUGA LT“ mielai tenkins galiojančias pretenzijas dėl garantijos, jei pretenzija bus pateikta per 90 dienų nuo daiktų gavimo.

Klientai turės iš anksto sumokėti už siuntimą atgal, tačiau mes atlyginsime jums, jei pateiksime sėkmingą pretenziją dėl garantijos.

Gavę prekes už pretenzijas dėl garantijos, galite tikėtis, kad UAB „FUGA LT“ per 7 dienas išnagrinės jūsų garantinę pretenziją.

Patvirtinę pretenziją dėl garantijos, galėsite pasirinkti:

(a) grąžinti pinigus jūsų pasirinktu mokėjimo metodu;

b) grąžinamas kreditas parduotuvėje‘;

c) pakaitinė prekė, atsiųsta jums (jei yra atsargų).

4. Pristatymo sąlygos

4.1 Pervežimo laikas šalies viduje

Paprastai vidaus siuntos pervežimas trunka 1 – 5 dienas.

4.2 Pervežimo laikas tarptautiniu mastu

Paprastai tarptautiniu mastu siunčiami užsakymai yra gabenami 4–22 dienas. Tai labai skiriasi priklausomai nuo jūsų pasirinkto kurjerio. Mes galime parodyti tikslesnį laiką, kai pasirenkate kurjerį.

Užsakymai, pateikti iki 15.00–CET(UTC + 1), bus išsiųsti tą pačią dieną, kitu atveju – per kitą darbo dieną.

Mūsų sandėlis dirba pirmadieniais – penktadieniais įprastu darbo laiku, išskyrus valstybines šventes, kai sandėlis bus uždarytas. Tokiais atvejais mes imamės priemonių užtikrinti, kad vežimo vėlavimas būtų kuo mažesnis.

4.4 Pristatymo adreso keitimas

Norėdami pakeisti pristatymo adreso užklausas, galime pakeisti adresą bet kuriuo metu prieš išsiunčiant užsakymą.

4.5 Gabenimas į P.O. dėžutes

UAB „FUGA LT“ gali pasiūlyti pristatymą į P.O. dėžutes tik naudojant pašto paslaugas. Mes negalime pasiūlyti kurjerių paslaugų.

4.6 Prekių atsargų nebuvimas

Jei prekės nėra sandėlyje, mes anuliuosime užsakymą, grąžinsime pinigus bei išsiųsime likusią užsakymo dalį.

4.7 Viršytas pristatymo laikas

Jei pristatymo laikas viršijo numatytą laiką, susisiekite su mumis, kad galėtume išsiaiškinti priežastis.

5. Stebėjimo pranešimai

Iųsiuntus prekes, klientai gaus stebėjimo nuorodą, iš kurios galės stebėti savo siuntos eigą, remdamiesi naujausiais pristatymo teikėjo pateiktais duomenimis.

6. Siuntiniai, sugadinti pervežant

Jei pastebite, kad siunta yra pažeista gabenimo metu, jei įmanoma, atmeskite kurjerio siuntinį ir susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Jei siuntinys pristatytas jums nedalyvaujant, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba tolesniems veiksmams.

7. Rinkliavos ir mokesčiai

7.1 Pardavimo mokestis

Prekių kainai, nurodytai svetainėje, jau taikomas pardavimo mokestis

7.2 Importo muitai ir mokesčiai

Importo muitus ir mokesčius už tarptautines siuntas gali tekti sumokėti atvykus į paskirties šalį. Tai skiriasi priklausomai nuo šalies, todėl skatiname jus išsiaiškinti apie šias galimas išlaidas prieš pateikiant užsakymą pas mus.

Jei atsisakysite sumokėti muitus ir mokesčius prekėms atvykus į paskirties šalį, prekės bus grąžintos kliento sąskaita, o klientas gaus grąžinamąją išmoką už sumokėtų prekių vertę, atėmus grąžinimo siuntimo išlaidas. Pradinės siuntimo išlaidos negrąžinamos.

8. Atšaukimai

Jei apsigalvosite dar negavę užsakymo, mes galime priimti atšaukimus bet kuriuo metu prieš išsiunčiant užsakymą. Jei užsakymas jau išsiųstas, peržiūrėkite mūsų grąžinimo politiką.

9. Draudimas

Siuntiniai yra apdrausti dėl nuostolių ir žalos, neviršijant kurjerio nurodytos vertės.

9.1 Siuntinio pažeisto pervežimo metu procesas

Pinigų grąžinimą ar pakeitimą apdorosime, kai tik kurjeris baigs ieškinio tyrimą.

9.2. Prarasto siuntinio gabenimo metu procesas

Pinigų grąžinimą ar pakeitimą apdorosime, kai tik kurjeris atliks tyrimą ir laikys, kad siuntinys buvo pamestas.

10. Klientų aptarnavimas

Jei turite klausimų klientų aptarnavimui, atsiųskite mums el. laišką adresu info@nopedals.eu


GRAŽINIMO POLITIKA


Paskutinį kartą atnaujinta 2021 m. sausio 1 d.

Dėkojame, kad pirkote pas mus. Tikimės, kad liksite patenkinti savo pirkiniu. Tačiau jei dėl kokių nors priežasčių nesate visiškai patenkinti, galite prekę grąžinti mums, o mes grąžinsime jums pinigus. Žemiau rasite daugiau informacijos apie mūsų grąžinimo politiką.

GRĄŽINAMA

Visos prekės turi būti antspauduotos pašto per keturiolika (14) dienų nuo pirkimo dienos. Visos grąžinamos prekės turi būti naujos ir nenaudoyos, su visomis originaliomis etiketėmis ir pakuotėmis.

GRĄŽINIMO PROCESAS

Norėdami grąžinti prekę, susisiekite el. paštu su klientų aptarnavimu adresu info@nopedals.eu ir gaukite grąžinimo prekių autorizacijos (RMA) numerį. Gavę RMA numerį, saugiai įdėkite prekę į originalią pakuotę ir prekę / prekes bei užsakymo numerį išsiųskite šiuo adresu:

UAB „Fuga LT“

Savanorių pr. 22, LT-03116, Vilnius

Atkreipkite dėmesį, kad būsite atsakingi už visus siuntimo mokesčius. Mes primygtinai rekomenduojame grąžinamą siuntą sekti su sekimo numeriu.

GRĄŽINAMOSIOS IŠMOKOS

Gavę jūsų grąžinimą ir apžiūrėję jūsų prekės būklę, mes įvertinsime situaciją. Grąžinimui apdoroti reikia mažiausiai keturiolikos (14) dienų nuo prekės gavimo. Grąžinimas gali užtrukti 1–2 atsiskaitymo ciklus, kol pinigai grįš į jūsų kredito kortelę, atsižvelgiant į jūsų kredito kortelių bendrovės sąlygas. Pranešime jums el. paštu, kai jūsų grąžinimas bus įvertintas.

IŠIMTYS

Šių prekių negalima grąžinti:

     ● Elektronika

Dėl sugedusių ar sugadintų produktų susisiekite su mumis toliau nurodytoje klientų aptarnavimo skiltyje, kad susitartume dėl pinigų grąžinimo ar keitimo.       

KLAUSIMAI

Jei turite klausimų dėl mūsų grąžinimo politikos, susisiekite su mumis:

+37067309050

info@nopedals.lt